Yeni dəmir yolu Naxçıvanın nəqliyyat imkanlarını genişləndirəcək
Bu gün rəsmi məlumat verilib ki, Naxçıvan Muxtar Respublikasında dəmir yolu xəttinin yenidən qurulması üzrə layihələndirmə başa çatıb və ilk tikinti işləri Ermənistanla sərhəddə, Ordubad rayonunun Salamməlik stansiyası ərazisində başlayıb.
Azərbaycan Dəmir Yolları (ADY) Naxçıvan daxilində xəttin yenilənməsi üçün 188 kilometrlik genişmiqyaslı layihəni icra edir. Tikinti işləri başa çatdıqdan sonra yolun illik yükötürmə qabiliyyətinin 15 milyon tona çatacağı bildirilir.
Naxçıvan MR-də dəmir yollarının yenidən qurulmasının sosial, iqtisadi və turizm, eləcə də MR-in nəqliyyat imkanlarının artırması baxımından əhəmiyyətinin böyük olacağı proqnozlaşdırılır.
Modern.az-a açıqlamasında deputat Arzuxan Əlizadə Naxçıvanda həmin dəmir yolu xəttinin yenidən istifadəyə verilməsinin göslənilən olduğunu qeyd edib:
“Zəngəzur dəhlizinin açılması ilə buradan keçən dəmir yolu xətti Naxçıvanın Ordubad hissəsindən keçməklə Türkiyəyə doğru istiqamətlənəcək. Bu baxımdan Zəngəzur dəhlizi adlandırdığımız kommunikasiya qovşağının Naxçıvandan keçən hissəsində də quruculuq işləri görülməlidir ki, bu prosesə artıq başlanılıb. Təxminən 1 il ərzində, yəni 2026-cı ilin sonuna kimi işlərin yekunlaşacağı ilə bağlı proqnozlar da mövcuddur. Ermənistandan da ilin əvvəlindən Zəngəzur dəhlizi formatında işlərin görülməsi ilə bağlı ABŞ şirkəti ilə müqavilə imzalanıb, investisya qoyulması planlaşdırılır. Təbii ki, kommunikasiya qovşağının açılması ilə təkcə Zəngəzur istiqamətindən Ermənistan ərazisindən keçməklə Naxçıvana gediş-gəliş MR-in iqtisadi vəziyyətinə kifayət qədər müsbət təsir göstərəcək. Çünki Naxçıvan tranzit əraziyə çevriləcək. Kommunikasiya qovşağının keçdiyi ərazi faktiki olaraq, əlavə iqtisadi imkanlar açmış olacaq. O baxımdan layihə nə qədər tez reallaşsa bir o qədər Azərbaycan və onun ayrılmaz hissəsi olan Naxçıvan üçün müsbət iqtisadi dvidentlər gətirəcək”.
Deputat vurğulayıb ki, təbii olaraq, Naxçıvanın nəqliyyat imkanları da genişlənəcək:
“Yük daşıma imkanları da bir qədər genişlənmiş olacaq. Azərbaycan elə bir coğrafi məkanda yerləşir ki, Şimal-Cənub, Şərq-Qərb, eləcə də Orta dəhliz açılacağı təqdirdə Azərbaycanın tranzit və iqtisadi imkanları genişlənir. Və tranzit xəttindən istifadə edən ölkələrin Azərbaycana əlavə investisya qoyma ehtimallarını artırır. Yük daşımalar da iqtisadi imkanların genişlənməsinə səbəb olur”.